Pagina's

vrijdag 19 juli 2013

Mijn nagellak stash


Vandaag laat ik jullie mijn nagellak stash zien! Ik heb 31 lakjes, niet super veel maar het leek mij toch leuk om te laten zien.

                                                                            Catrice.

     05 Planet Tokyo - 04 Mrs. Brightsight - 060 Bloody mary to go - 04 Wild, Wild west-side.


                                                                    Setje van de Action.

                  Deze lakjes hebben geen namen er staan wel cijfertjes op de onderkant, maar die zijn heel slecht te lezen.
 
 
Miss Sporty.
 
9 - 25 - 29 - 20
 
 
NYC.
 
258 Prospect park pink - 224 Times Square - 294 Lezington yellow.
 

De oude collectie van Essence.
 
26 Break trough - 43 Where is the party? - 66 Godness - 06 Hazelnut cream pie.
 
 
This is it, van de intertoys.
 
Er staan geen namen op.
 

Max nails, van de action.
 
205
 
 
Hema.
 
829 - 202 - 601 - 205 - 127 - 834
 
 
Hema.
 
Dit is een mini lakje van de Hema, nummer 21.
Hier komt nog een review over!
 
Dit waren dan al mijn nagellakjes :)
 
X emma
 
 

 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten