maandag 22 juli 2013

Wat zit er in mijn toilettas?

In dit artikel laat ik zien wat er in mijn toilettas zit als ik naar Frankrijk op vakantie ga.
 
 

2 in 1 shampoo van de Etos & een sensitive creme douche, gewoon een hele normale douchegel.
 
 
 
Een haarborstel, 2 speldjes en 4 elastiekjes.
 


Een bodylotion van coconut care.
 
 
 

Tandpasta en in dat leuke roze ding zit mijn tandenborstel.
 
 
 

 
Aan make-up neem ik niet veel mee, een lippenstift, mascara, lippenbalsem met spf 15, nagellakje, en een creamy oogschaduw.
 
 
 
Dan nog een spiegeltje, scheermesje, vijl en mijn wimperkruller.
 
 
 
Deodorant en een lippenbalsem.
 
 
 
 Oogreinigings pads, gewoon omdat dat handig is.
 
 
 
En natuurlijk zonnebrandcrème met spf 30.
 
Dit was dan alles wat er in mijn toilettas zit, er zullen waarschijnlijk nog wel wat dingen bij komen of weg gaan, maar dit is het tot nu toe.
 
 
 
Dit is mijn toilettas, hij is goud met een roze randje aan de bovenkant. Hij is van de Etos en is €6,99
 
X emma.
 

















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen