Pagina's

zondag 18 augustus 2013

My school stuff

 
 
 
 
 
 Hallo allemaal, over 2 weken zit ik weer op school ;( Daarom laat ik jullie vandaag mijn schoolspullen zien. Dit is mijn tweede jaar middelbare school, de tas die ik gebruik is een converse bowling bag.



 


Dit zijn mijn rollen kaftpapier, ik heb ook nog wat restjes van vorig jaar.
 

Dit is mijn agenda, het is er een van de Fashionista ik vind hem echt super leuk!
 
 
Mijn etui.
 

De inhoud van mijn etui; 4 markers, een schaar, 2 potloden, een gum, geo, puntenslijper, lijmstift, een rode pen en 4 blauwe pennen.
 
 

Deze uhu stick is gewoon TE VET!!
 

Mijn schriften, lijntjes en ruitjes.
 

Dit super leuke note boekje, ik kan gewoon niet zonder aantekeningen te maken.
 
Dit waren mijn schoolspullen!
 
X emma

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten