Pagina's

vrijdag 30 augustus 2013

New in: Neon ring.

Hallo allemaal, Ik liep door de Hema en ik zag dat er 'oranje' stickertjes bij het sieraden schap zaten. En oranje stickertjes betekend korting ;)
Dus ik liep naar het schap, er zaten niet veel spannende dingen bij maar toen ik deze ring zag was ik verliefd en nam hem mee!
















De ring heeft een gouden rand, en in het midden roze.















Ik draag de ring om mijn middelvinger, hij is nog wel een beetje te groot maar niet zo dat hij eraf valt. Ik vind de ring niet té groot en ook niet té klein.















De ring is verstelbaar, en aan de onder/binnen kant zit ook nog een mooie gouden rand.















Ik vind deze ring echt p-e-r-f-e-c-t bij mijn mintgroene trui van de H&M passen!

De ring komt van de Hema en was in de sale €1,50

X Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten