Pagina's

woensdag 14 augustus 2013

Review: Clearasil gezichtsreiniger

Ik zit momenteel erg onder de puistjes :(
Ik zag bij de trekpleister een gezichtsreiniger van het merk Clearasil, maar die was €8,12 wat ik wel een beetje duur vind voor een gezichtreiniger. Daarna ging ik door na de Action waar ik datzelfde product zag staan maar dan voor €1,79 die nam ik dus mee!
Clearasil is 'het' merk tegen puistjes ik ben benieuwd!






 
 

De geur: Het ruikt een beetjes na zeep maar, in de bestandsdelenlijst staat niet dat dat erin zit ?!
De Kleur: De kleur is grijs, 'kleikleur' verder niet echt belangrijk.

Een minpuntje is wel dat als je hem een aantal keer hebt gebruikt, het product erg in de dop gaat zitten. Dat vind ik wel een beetje irritant.















De substantie: De substantie is lekker dik, wat ik erg fijn vind aanbrengen.















Je kan het gebruiken als face wash, dan breng je het aan en was je het er dan weer af. Je kan het ook als masker gebruiken, dan breng je het aan en laat je het 1 minuutje zitten en was je het er dan weer af.

De conclusie: Na twee weken elke avond deze gezichtreiniger te hebben gebruikt, zie ik duidelijk resultaat mijn puistjes werden iets minder.

De Clearasil gezichtsreiniger is te koop bij de Action voor €1,79.

X emma


2 opmerkingen: