Pagina's

maandag 26 augustus 2013

tag: Tan lines




Hallo allemaal, De zomer is al bijna afgelopen ;( Maar om nog even in de stemming te blijven heb ik vandaag een Tan lines tag. Het is een tag met allemaal vragen over de zomer, dus kijk maar mee!



1. Een huis aan het strand of een huis aan het meer?
Sowieso een huis aan het strand, elke dag lekker zwemmen in de zee en over het strand lopen!

2. Favoriete zomerse haarstijl?
Een knot! Lekker mijn lange haar uit mijn nek.

3. Word je bruin of verbrand je?
Meestal word ik bruin, maar heel soms verbrand ik ook wel.




















4. Heb je ooit een henna tattoo gehad?
Ja, die heb ik ooit laten zetten met een project op school het was een bloem.

5. Kampvuur of s'avonds zwemmen?
mmmm lastig, ik hou van gezellig bij een kampvuur maar s'avonds zwemmen is ook erg leuk. Ik denk dat ik toch voor s' avonds zwemmen ga.

 6. Als je ergens heen mocht gaan in de zomer, waar zou je heen gaan?
Italiƫ! Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt mij erg leuk, en het is er in de zomer vast mooi weer ;)

7. Bikini's, tankinis of badpakken?
Bikini's.

8. Zomerse make-up musthave?
Waterproof mascara.

9. Hoe warm was het op de warmste dag tot nu toe bij jou?
Ik geloof 31 graden..




















10. Doe je aan sporten in de zomer?
Ik rij 1 keer in de week paard, dus ja.

11. Heb je ooit een vakantie liefde gehad?
Nee, jammer genoeg niet.

12. Nummer 1 dat staat op de bucketlist voor de zomer?
Ik heb niet echt een nummer 1 dat ik perse wil doen in de zomer.

13. Lang of kort haar tijdens de zomer?
Zelf heb ik lang haar, maar soms is het wel erg vervelend. Maar ik zou liever niet kort haar hebben, dus dan maar liever lang haar!

14. Draag je make-up als je naar, het strand, zwembad of meer gaat?
Nee.

15. Vervelendste zomer herinnering.
Heb ik niet :)





















Dit was mijn Tan Lines tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

X emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten