Pagina's

vrijdag 16 augustus 2013

Tip: make-up organizer van de Action.

Heey allemaal, ik was laats even bij de Action (ja ja, alweer..) en daar zag ik dit leuke make-up bakje/organizer. Je kan het voor allerlei dingen gebruiken, in dit artikel geef ik jullie mijn tips.
Kijk maar mee!
























Het is echt een multifunctioneel bakje, het heeft 8 bakjes waar je dingen in kant doen. 1 heel groot bakje, 6 kleine bakjes en 1 middelmatig bakje. 
 



 
 In het middelste bakje, zet ik meestal mijn mascara's, wimperkrullen, oogpotlood en eyeliner.
Mijn blushe en oogschaduw 's passen natuurlijk niet in zo'n klein bakje, dus die doe ik in het grootse.




















In de kleine bakjes zitten vijlen en kleine,  dunne nagellak potjes. In het grote bakje nagellak.



 
















De kleine vakjes dienen hier als 'lipproduct' bakjes.




















Zo kan het ook.




















Het bakje hoeft natuurlijk niet alleen voor make-up worden gebruikt, je kan er ook hele andere dingen meedoen zoals: een pedicure bakje.

Deze make-up organizer is te koop bij de Action voor €1,42.

X emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten