Pagina's

maandag 2 september 2013

Review: Oogschaduw palletje van Claire's.

Hallo allemaal, toen ik op vakantie was wilde ik perse naar de Claire's ik vind dat echt een SUPER leuke winkel, helaas heb ik er geen bij ons in het dorp ;(
En daar nam ik dit palletje mee!


















In het palletje zitten 5 kleuren oogschaduw en een sponsapplicator.















De pigmentatie: op het eerste gezicht lijkt de pigmentatie wel goed, ik zie niet veel verschil tussen de twee rode kleuren ze hadden beter een rode kleur kunnen vervangen door een oranje tint.















Sorry dat de oogschaduws al gebruikt zijn!
Ik had er een look mee gemaakt maar die foto's ben ik helaas kwijtgeraakt ;(

Het palletje heet: Ombres á paupiéres. En is super geschikt voor de herfst!

Ik weet niet of dit palletje ook in Nederland te koop is, en de prijs weet ik ook niet precies ik kon drie producten uitzoeken voor €5,-..

X Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten