Pagina's

woensdag 9 april 2014

NYC city proof twistable intense lip colour - 051 Canal St Coral




Heey lieve mensen, ik heb vandaag (eindelijk) weer eens een artikel voor jullie. Ik ga jullie vandaag een review en swaches laten zien van zo'n leuke ''chuby stick'' voor op je lippen!


Een paar maanden geleden kwam Bourjois voor het eerst met van die ''chuby stick'' voor op je lippen, ik vond die aan de prijzige kant. Daarna zijn er meer merken met dat soort lipproducten gekomen, zo ook NYC (new york city). Ik besloot om de gok toch maar eens te wagen, ik nam de kleur 051 Canal St Coral mee.



Ik heb gemerkt dat het product super handig is aan te brengen met zo'n puntje!

  
                          

                                Zonder flits                                Met flits


 
Ik moet zeggen dat ik de naam niet erg bij de lipstick zelf vind passen, ik vind dit dus totaal geen koraal maar eerder echt oranje. En laten oranje lippen nou net de trend van de lente/zomer zijn :)
Het product bleef er ongeveer 1 uren goed opzitten en daarna moest ik het wel echt bijwerken, maar ik ben erg tevreden!
 
 
 
Ik vind het een erg gewaagde kleur maar ik vind het toch best mooi bij mij staan. Kortom ik zou je deze NYC city proof twistable intense lip coulour echt aanraden!
 
NYC is te koop bij de Kruidvat en sommige Trekpleisters en deze lipstick kost €3,99
 
 


 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten