Pagina's

dinsdag 24 juni 2014

Nagellak uitzoeken


Ik heb al behoorlijk wat nagellak en ik besloot om die eens uit te gaan zoeken en het leek mij leuk om mijn tips met jullie te delen!

Waar moet je op letten?

- De substantie, als een lakje te stroperig of juist te dun is kan je hem beter weg doen.

- De kleur, als je een kleur hebt die je niet meer mooi heb je er toch niks meer aan.

- De datum, dat klinkt misschien een beetje raar maar na een tijdje (1 tot 2 jaar) is nagellak niet meer goed dan is het toch echt beter om hem weg te doen. 

Dit zijn mijn tips die ik even met jullie wou delen! Laten we nu gaan kijken naar de nagellak die ik heb uitgezocht. 

      

Wat er met dit lakje gebeurt is.. ik zou het niet weten!!? Dit is een crack nagellak van Rimmel London die ik ongeveer een jaar geleden gekocht heb. Hij is gewoon veranderd in ''brokjes''..... Raar! 


Twee stripers van de Intertoys, gewoon omdat het slechte kwaliteit is..


Dit zijn vier heeeeeeele oude lakjes van Essence, nog uit de oude collectie ;) Zoals je kan zien is de derde van links een beetje geel geworden, tijd om weg te gooien!


Een doorzichtig lakje van Miss Sporty, of tenminste eerst was die doorzichtig. Op de foto is het niet goed te zien maar er zit een beetje een rood/roze gloed doorheen. 


Dit was volgens mij mijn eerste nagellakje, ik heb deze van mijn oma gekregen ongeveer 6 jaar geleden. Haha, ik heb de kleur toch eigenlijk nooit mooi gevonden. 

Dit was mijn artikel voor vandaag, hopelijk heb je er wat aan gehad en ga jij ook je nagellak uitzoeken!







                              



2 opmerkingen: