Pagina's

maandag 16 juni 2014

Persoonlijke update #1

Hey mensen, vandaag ga ik even vertellen hoe het met mij gaat. Ik heb het gelukkig minder druk met school, het jaar is dan ook al bijna afgelopen en dan ZOMERVAKANTIE :) 
Ik ga gewoon over naar T-3, dan woon ik vijf minuutjes fietsen naar school haha. Ik ben op het moment wel een beetje, nou eigenlijk heel erg verkouden, om gek van te worden! Zoals je misschien al had gezien heb ik een nieuwe header, ik vond het tijd worden voor wat nieuws. En met mijn blog gaat het ook erg goed, dus daar ben ik blij mee! Als jullie nog tips hebben om mijn blog te verbeteren zijn die altijd welkom! 


6 opmerkingen:

  1. De nieuwe header ziet erg leuk uit!
    Ik heb zo'n zin in de zomervakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke header en nog beterschap ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke header! En wat fijn dat het zo goed gaat met je blog :) Ik hoop dat je snel niet meer verkouden bent! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen