Pagina's

zondag 29 juni 2014

Winactie!

Hey mensen, laatst poste ik een artikel waarin ik vertelde dat ik een winactie samen met Fanta ging organiseren. Helaas kan Fanta niet meer mee doen! Maar ik ga de winactie nog wel doen. 





Wat kan je winnen? 
- Haarelastiekjes
- Nagellak van Essence in de kleur: 138 L.O.L
- Een scrubhandschoen
- Een mono oogschaduw van Essence in de kleur: 35 Party all night
- Een gezichtsmasker

Wat moet je ervoor doen?
Om kans te maken op het pakket moet je mij volgen op Bloglovin en Twitter!
Verder moet je nog een reactie achterlaten waarom je wilt winnen en je e-mail adres. Dit is alles wat je moet doen :)

Je kan mee doen tot 13 Juli! En je kan alleen meedoen als je in Nederland woont, sorry!!

 Als ik een winnaar heb gekozen zal ik die zo snel mogelijk mailen!







8 opmerkingen:

  1. Leuke winactie! Kan helaas niet mee doen, ik heb geen twitter :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeei,
    ten eerste super leuke actie en lief dat je dit doet!!
    het lijkt me super leuk om te winnen omdat het super leuke dingetjes zijn om te winnen en ik het allemaal wel ga gebruiken.
    ~xxx~

    BeantwoordenVerwijderen