Pagina's

vrijdag 18 juli 2014

15 questions nobody ask

Heey mensen, ik heb al bij veel youtubers/bloggers de 15 questions nobody ask tag gezien. Dat is een tag met 15 random vragen die je moet beantwoorden! Ik ga vandaag mijn antwoorden op de vragen met jullie delen.

1: Slaap je met je kastdeur open of dicht?

Haha dicht!

2: Neem je shampoo of conditioner mee uit hotels?

Ik ben eigenlijk nog nooit in een hotel geweest maar ik denk dat ik het wel zou doen ;)

3: Slaap je met je dekens over je hoofd of slaap je met je dekens laag?

Ik slaap met mijn dekens laag!

4: Heb je ooit een straatnaambord gestolen?

Jaaa duuh, haha nee!

5: Gebruik je to do lijstjes?

Ja! 

6: Heb je sproeten?

nee.

7: Heb je ooit in het bos geplast?

Ja ik denk het wel, vast wel een keer toen ik klein was.

8: Wat is je lied van  de week?

Fancy van Iggy Azalea! Zo'n leuk en vrolijk nummer!

9: Hoe groot is jou bed?

Ik heb een eenpersoonsbed, maar hoe groot hij is.. Ik zou het niet weten.

10: Waar erger je je aan?

Aan mensen die zich bij bepaalde mensen heel stoer gaan gedragen, daar kan ik me echt aan ergeren haha! 

11: Wat is je favoriete eten?

Pannekoeken :)

12: Kauw je op pennen en potloden?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik soms wel op mijn pen kauw..

13: Kijk je nog naar tekenfilms?


Jaa! Disney films, ik vind ze helemaal geweldig!

14: Tel je je stappen als je loopt?

Nee... Dan zou ik helemaal gek worden.

15: Dans je als er geen muziek is?

Ja dat zou ik zomaar doen.

Dit waren de 15 vragen, van sommige vragen lag ik echt in een deuk! 

Met welke vragen ben je het met mij eens?


2 opmerkingen: