Pagina's

zondag 13 juli 2014

Natural eyes palette van ebay


Hey meiden! Ik review vandaag een palette voor jullie dat ik op  Ebay heb gekocht, het is (als het goed is) een dupe van het Natural Eyes palette van Too Faced. 


Het doosje zelf zit in een kartonnen doosje dat vind ik er persoonlijk wel luxe uitzien, gelukkig is het pakketje heel aangekomen! 


Het doosje ziet er goed uit, er zitten 9 kleuren oogschaduw in.



Toen ik het doosje opende zag dit leuke papiertje, hierin word uitgelegd hoe je 3 verschillende looks kunt maken. 


Een Fashion, Classic en Day look! Ik heb hier niet echt naar gekeken maar het kan handig zijn, er staat precies uitgelegd hoe je de look kan maken. 




De kleuren: 

Heaven: Een highlighter met een gele ondertoon.
Silk Teddy: Een shimmer kleur met een roze/nude ondertoon.
Nude Beach: Een shimmer kleur met een oud roze ondertoon.
Velvet Revolver: Een matte licht bruine kleur.
Sexspresso: Een matte donker bruine kleur.
Push-Up: Een shimmer kleur met een bruine ondertoon.
Erotica: Een matte licht bruine kleur (de lichtste kleur bruin uit het palette).
Honey Pot: Een gele shimmer kleur.
Cocoa Puff: Een bruine kleur met een grijze ondertoon.

De Swatches:

Classic




Day




Fashion



Conclusie: Een goed gepigmenteerd palette, niet alle kleuren even goed maar toch wat ik er voor betaald heb ;) 

Het palette is te koop bij deze link, voor €3,45!



2 opmerkingen: