Pagina's

woensdag 9 juli 2014

OOTD - Flamingo print


Ik was afgelopen week in een natuurpark met mijn opa & oma en mijn broertjes, toen ik besloot om eens wat mooie foto's te gaan schieten voor een nieuwe OOTD. Het is de laatste weken mooi weer, maar ik vind het wel een beetje benauwd. 


Zoals je aan de titel hebt kunnen lezen draag ik iets met flamingo's, namelijk een shirt! Dit is een crop top van de Primark (ik heb een wat te groot gekocht zodat hij niet te kort is). Er staan allemaal kleine flamingo's op, ik ben echt gek op deze top! 


Ik draag een zwart high waisted shortje met een soort gouden studs, als schoenen heb ik gewoon mijn donkerblauwe gympies van de primark aan. Maar dan wel met oranje verters! Onze jongens staan natuurlijk wel in de halve finale! 

Dit was mijn artikeltje voor vandaag, hopelijk vond je het leuk om te lezen.

Meedoen aan mijn winactie kan tot 13 Juli!







6 opmerkingen: