Pagina's

zondag 31 augustus 2014

Mijn favorieten // Augustus 2014



Hay  mensen! De maand Augustus is bijna weer voorbij, de maand dat de scholen weer beginnen en het weer raar doet maar ik heb het weer overleefd. Ik zit nou weer twee weekjes op school en het gaat ermee door, ook deze maand heb ik weer een selectie gemaakt met een aantal favorieten van mij. Kijk maar mee!




Favoriete verzorgingsproducten



Kokosvet <3 Echt wat een fijn spul, ik gebruik het om mijn oog make-up eraf te halen, als haarmasker en als handcrème. Nog een crème, namelijk een bodylotion met pure olijven. Deze heeft mijn tante voor mij mee genomen uit Turkije, het ruikt goddelijk en alles wat je ermee insmeert word super zacht!

Favoriete make-up producten



Net nieuw maar toch een grote favoriet van mij is mijn Babylips in de kleur Pink Punch, hier heb ik ook een review over geschreven. En een oogschaduw palletje dat ik op Ebay bestelde, ook hier heb ik een review over geschreven.

Favoriete app


Instagram bestaat al lang maar ik vind het nog steeds een leuke app, ik plaats zelf niet heél vaak een foto maar ik vind het ook leuk om naar foto's of filmpjes van andere mensen te kijken! Mijn instagram is Alwaysemmax als je dat wil weten ;) 

Favoriete liedje


''Boom Clap'' van Charli XCX <3 Dit is een nummer uit de film The fault in our stars en ik vind dit zo'n ongelofelijk mooi nummer, eigenlijk vooral het refrein. Ik heb hem deze maand vaak beluisterd!

Dit waren dan mijn favorieten van de maand Augustus, tot volgende maand!




8 opmerkingen:

  1. Leuk artikel (:
    Instagram is indd een hele leuke app haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind "Boom Clap" ook echt een leuk nummer om naar te luisteren :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook al een tijdje kokosvet kopen, maar deed het steeds toch niet.
    Ik denk dat ik het de volgende keer wel koop, het klinkt zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook gek op dat liedje:) En op de film en het boek natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen