Pagina's

dinsdag 12 augustus 2014

Outfit inspiration - Jelly shoes


Wat vinden jullie eigenlijk van Jelly shoes? Je hebt ze vast vroeger aangehad met zwemles maar het is nu ook een trend om ze te dragen. Eerst vond ik het een beetje raar staan maar bij nader inzien kan het er toch erg vet uitzien! Als je ze maar juist combineert komt het goed, daarom laat ik jullie wat inspirerende outfits zien!



Kayla laat zien dat jelly shoes helemaal niet ''truttig'' uitzien, maar juist heel stoer! Ze combineert ze met een high waisted shortje met studs en een paar simpele zwarte sokken.


Dit is ook één van mijn favorieten! Juist heel stoer door het zwarte biker jasje en heel liefelijk door de gele skater skirt, dit zou ik zelf eigenlijk ook nog wel dragen! Dit plaatje vond ik op de blog van Chelsea


De jelly shoes die Amy draagt zijn simpel doorzichtig en dus met veel dingen te combineren. Dat doet zij hier heel leuk met een donkerblauw/wit gestreepte skater skirt en een crop top in dezelfde tinten. Ik vind haar haar trouwens echt té leuk!


Je kan ze zoals je hier ziet ook leuk combineren met een simpele zwarte jeans, maar door de schoenen en de hoed ziet het geheel van de outfit er toch verzorgd uit! Deze foto vond ik op de blog van Charlie, zij heeft trouwens een té schattige mops hond! <3


Jessie maakt zulke mooie foto's! Maar over de shoes haha, zij draagt er een paar zalm roze. Zo zie je maar dat je ze ook leuk onder een jurkje kan dragen! 

Dit waren een aantal door mij uitgezochte foto's, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien! Ik vond het zelf ook leuk om lekker op internet rond te snuffelen naar geschikte outfits met Jelly shoes. 






2 opmerkingen: