Pagina's

zaterdag 2 augustus 2014

Scrubhandschoen review door Kaylee

De winnares van mijn winactie heeft haar pakketje inmiddels ontvangen, vandaag reviewt zij een scrubhandschoen die in het pakket zat! Zelf heeft ze ook een blog, ik zou het leuk vinden als je daar een kijkje op neemt! 



Hoi allemaal! Laatst won ik de winactie van Emma en vroeg ze of ik over een van de producten een review wilde schrijven. Nou dat wou ik zeker wel doen! Dus vandaag review ik de scrubhandschoen die in het pakket zat.


 Bij de scrubhandschoen gebruikte ik de douchegel eucalyptus van Kneipp.


Het aantrekken gaat heel makkelijk, ik denk dat iedereen deze handschoen wel past.
Alleen het aantrekken aan je andere hand als hij al nat is om je andere arm te scrubben is een stuk moeilijker.

Maar hoe scrubt deze handschoen nou eigenlijk?


De handschoen scrubt heel fijn! Je moet niet heel hard lopen wrijven, maar bij scrubben is het ook de bedoeling dat je ronddraaiende bewegingen maakt.
 

 Het afspoelen gaat heel makkelijk, je hebt geen last van plakkerige korreltjes die je weleens hebt bij scrubs. Je moet de handschoen wel uitspoelen, wat weer wat moeilijker gaat.
+ punten van een scrubhandschoen:

geen scrub nodig (dus meer plek voor andere beauty spullen)

je kunt je favorieten zeep bij het scrubben gebruiken.

geen plakkerige korrels van scrubs

je bent goedkoper uit doordat je geen scrubs hoeft te kopen.

-punten van een scrubhandschoen:

je moet de handschoen uitspoelen

de handschoen aantrekken als je hand nat is gaat niet makkelijk.

Ik ben heel tevreden over de scrubhandschoen en raad hem zeker aan!

Liefs Kaylee

De scrubhandschoen komt trouwens van de Wibra!





4 opmerkingen: