Pagina's

zaterdag 20 september 2014

Nieuw haar!


Heey mensen, ik ben een weekje inactief geweest op mijn blog. Mijn excuses hiervoor, ik had week vol toetsen dus ik moest flink wat leren. Maar ik ben terug! Ik heb namelijk een nieuw kapsel, van lang naar kort haar.. Even een korte uitleg. Ik was ongeveer een half jaar niet naar de kapper geweest dus mijn haar was ontzettend lang geworden, naar mijn mening iets te lang. Dus besloot ik om het lekker kort te knippen en het te doneren aan stichting haarwens, dan is er hopelijk iemand die wel blij word van mijn haar! 



Ik schrok wel een beetje toen de kapper mijn haar afknipte en ze deze vlecht aan mij gaf, haha!


Ik ben erg tevreden met het resultaat! Natuurlijk is het wel even wennen en oefenen hoe ik het goed in model krijg, ik zeg gedag tegen mijn lange haar dat altijd vol klitten zat!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe kapsel?



12 opmerkingen: