Pagina's

dinsdag 30 december 2014

Mijn meest geliefde make-up producten van 2014


2014 was voor mij een jaar waarin ik echt kennis hebt gemaakt met make-up en het veel ben gaan gebruiken. Ik heb dan ook een aantal favoriete producten ontdek, ben je benieuwd? Lees dan verder!



Deze twee producten gebruik ik nog steeds elke dag, ik vind ze erg fijn! Het product links is van Essence (ja,ja of course) de All About Matt fixing compact powder. Deze poeder zorgt ervoor dat mijn gezicht de hele dag niet glimt! Het andere product is ook van Essence... Het is de Stay All Day 16h concealer! Dit is ondertussen al mijn derde verpakking.


Voor mijn ogen heb ik het afgelopen jaar deze producten regelmatig gebruikt, het product in het midden is de Pump Up Extra Lash mascara van Miss Sporty. Het Linkse product is een oogschaduw palette dat ik de laatste tijd iets minder gebruik maar dit jaar heb ik hem vaak gebruikt, het palette is van Essence en heet: All About Nude. Dan het laatste favoriete product voor mijn ogen. Dat is een oogschaduw basis van Essence, het is dan ook mijn enige oogschaduw basis... Het is de I Love Stage eyeshadow base. 


Mijn meest gebruikte lipstick dit jaar is duidelijk van Essence in de kleur 07 Natural Beauty, een hele mooie nude kleur! Ook heb ik de Babylips in de kleur Pink Punch vaak gebruikt.

Wat zijn jou favoriete producten van 2014?





1 opmerking:

  1. Die concealer van Essence heb ik ook, hij is zo fijn! Die lipbalsem van Baby lips lijkt me erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen