Pagina's

woensdag 17 juli 2013

Miss Sporty perfect color lipstick 038




Bij de Etos zag ik bij het Miss Sporty schap meteen de leuke kleurtjes lippenstift uit de 'Perfect color' lijn. Ik nam zelf ook één kleurtje mee namelijk nummer 038 Love.




De lippenstift zit in een mooie donkerblauwe huls, wat ik er best luxe uit vind zien.
















De kleur vind ik echt super mooi, het echt een Barbie roze kleur.

















Ik heb de lippenstift eerst even geswatched, de kleur is niet super dekkend.


















Wauw! Op je lippen is de lippenstift echt heel dekkend, en dat voor maar €2,49

















De lippenstift blijft ook super lang zitten ongeveer 6 uren! Ik ben echt heel enthousiast over deze lippenstift, echt een aanrader!

Alle lipsticks uit de Miss Sporty perfect color lijn zijn €2,49
En zijn te koop bij de drogist.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten