Pagina's

dinsdag 16 juli 2013

Tag: waar word ik nou echt blij van?

Vandaag heb ik een tag, het ik de 'waar word ik nou echt blij van' tag.
In deze tag vertel ik waar ik nou echt blij van word!

Van welke mensen om je heen word je blij?
Van mijn broertjes en zusjes, familie en mijn vrienden <3

Van welke make-up word je blij?
Van leuke kleurtjes nagellak, word ik echt blij! Ik heb ook vaak leuke kleurtjes op mijn nagels.
















Van welke film(s) word je blij?
Van komedie en romantische films!

Van welke muziek word je blij?
Vrolijke muziek zoals jazz en Justin Bieber <3

Van welk eten word je blij?
Eten met veel verschillende kleuren en ingrediënten.

Van welke momenten word je blij? De momenten dat ik met vrienden ben en we in de slappe lach zijn, echt ik hou van die momenten!

















Van welke hobby word je blij?
Ik hou natuurlijk van bloggen ook vind ik foto's maken erg leuk. Een grote hobby van mij is ook paardrijden!

X emma


Geen opmerkingen:

Een reactie posten