Pagina's

vrijdag 13 september 2013

DIY Galaxy schoenen.

Hallo allemaal, vandaag heb ik een super leuke DIY voor jullie! Ik ga jullie namelijk laten zien hoe je zelf 'galaxy' schoenen kan maken. En het is hellemaal niet zo moeilijk ;)




Wat heb je nodig?















- Schuursponsjes
- Tape
- Acrylverf of textiel verf in de kleuren van de 'galaxy'
- Kranten
- Schoenen ik gebruik All stars









 Doe tape op de witte randen en op de voorkant, ik heb het ook op het All Star logo gedaan. En haal de veters eruit.
 














Doe een plasticzak in de schoen.
 














Verf je schoen zwart met een sponsje, als je schoen al zwart is hoeft dat natuurlijk niet!


Nu ga je met de sponsje 'dippen' op je schoen (hier ben ik helaas de foto's van kwijt geraakt) en maak je een galaxy print, het helpt om plaatjes op internet op te zoeken voor inspiratie.
 
Dan kan je nog met een oude tandenborstel witte verf op je schoen spetteren, en je kan er met een klein kwastje sterretjes op tekenen.

Haal de tape er af.
 
 














Als je schoenen helemaal droog zijn en je hebt de veters er in gedaan, spuit je zit in met anti rain. Dit zorg ervoor dat de verf er niet afgaat in de regen.



Nu zijn je schoenen klaar!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om deze DIY te zien. Als je het zelf gaat maken vergeet dan niet mij een foto te mailen :)

X Emma


 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten