Pagina's

maandag 16 september 2013

Kruidvat chocolade masker.

Hallo allemaal, ik ga vandaag een masker reviewen voor jullie! Het is een chocolade masker van Kruidvat eigen merk. Ik ben benieuwd!



 Je kan de verpakking door tweeën scheuren, dan heb je twee maskers. De voorkant vind ik er wel leuk uit zien, ik ben heel benieuwd als het masker ook echt naar chocolade ruikt!
















De ingrediënten (bestandsdelen) zien er niet zo goed uit ;(
Als derde op de lijst alcohol, de andere ingrediënten zien er ook niet goed uit..












Op de voorkant staat: Voor een ontspannen en zachte huid.
Op de achterkant staat ook nog de gebruiksaanwijzing.












Mmmm een lekkere bruine smurrie!
De geur: ruikt niet naar chocolade.




















Eenmaal op mijn huid brand het masker enorm, ik vind de intrektijd ook aan de korte kant.
Als ik hem er heb aangewassen, merk ik geen verschil aan mijn huid. Erg jammer, maar ik raad je dit masker niet aan.

Het Kruidvat chocolade maker is te koop bij de Kruidvat en kost 99 cent!

X Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten