Pagina's

donderdag 19 september 2013

Tag: and that's who i am.

Hoi allemaal! Ik kan uren op weheartit rondkijken dan zie ik ook vaak ''and that's who i am'' plaatjes. En ik weet dat daar ook een tag van is dus die ga ik vandaag doen!




 
Jaa! Ik hou van egels, vroeger wou ik er altijd één als huisdier.
 

Ik ben vegetarisch.
 

Vooral als ik huiswerk maak of aan het leren ben, ik heb er geen problemen mee!
 

<3
 

Ik ben een echte dagdromer.
 

Ja, ik heb altijd honger..
 

Dat is altijd al een droom van mij geweest, ooit in mijn leven wil ik  naar New York.
 

Ik hou van het strand en de zee!
 

Ik vind het super gezellig met vrienden om lol te maken, maar soms wil ik ook even lekker alleen zijn.
 





 
Ik ben een perfectionist alles moet bij mij helemaal tip top zijn, anders klopt het voor mijn gevoel niet.

Ik heb een erg luide stem, als ik praat maar vooral als ik lach!
 

Ik hou ervan om lijstje te maken, om alles even op een rijtje te zetten!
 
Dit was mijn ''and that's who i am'' tag, je mag hem gerust overnemen!
 
X Emma

 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten