Pagina's

woensdag 23 oktober 2013

DIY Haarmasker

Hallo lieve lezers, ik ga jullie vandaag laten zien hoe je een haarmasker kan maken met producten die je meestal wel in huis hebt! Ik maak dit masker ongeveer 1 keer in de week, en mijn haar wordt er lekker zacht en glanzend van.

 

Wat heb je nodig?
















- 1 eetlepel olijfolie
- 1 eetlepel honing
- 1 ei

Stap 1:
Doe de olijfolie, het ei en de honing in een bakje en meng dat goed door elkaar met een lepel.

Stap 2:
Giet het mengsel met behulp van de lepel in je haar en ''kneed'' het er goed in. Doe je haar in een knot zodat het masker goed in kan trekken.

Stap 3:
Laat het masker 15 tot 30 minuten in je haar zitten en was het er dan uit.

Stap 4:
Laat je haar natuurlijk opdrogen voor het mooiste resultaat.

Dit was mijn DIY voor een haarmaskertje, ik hoop dat jullie het leuk vonden. En laat me even in de reacties weten of jij dit masker ook gaat proberen :)

X Emma


1 opmerking: