Pagina's

maandag 21 oktober 2013

Opgemaakt #1

 
Hallo allemaal, ik heb de afgelopen tijd een aantal producten opgemaakt het leek mij leuk om hier zo nu en dan een artikel over te maken, ik hoop dat jullie dat leuk vinden.
Veel leesplezier!
 
 

 
Ik heb niet super veel opgemaakt, namelijk vijf producten.
 

           Als eerst deze oog make-up remover van Demak up, ik vond dit een hele fijne remover.


 
Een parfum testertje van D&G met de naam: I'imperatrice.
Dit is echt een hele lekkere, zakkelijke, herfst geur ik twijfel nog om hem te kopen omdat hij bes prijzig is.
 
 
Een anti-klit spray van Dove, gewoon een goede anti-klit spray die er voor zorgt dat ik geen klitten krijg en hij ruikt ook nog eens lekker!
 
 
Een deodorant van Nivea, de invisible for black & white. Ik vind dit echt geen fijne deo, hij stinkt en hij doet niet wat hij hoort te doen.
 
 
Als laatst deze reinigende poriënstrips van de Action. Dit zijn super fijne en goedkope poriënstrips, nu ze op zijn ga ik snel weer een nieuw pakje halen.
 
Dit was alles wat ik de laatste tijd heb opgemaakt, ik heb natuurlijk ook nog shampoos, conditioners, en douchgels opgemaakt.
 
X Emma
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten