Pagina's

maandag 14 oktober 2013

Tag: Herfst

 
Hallo allemaal, de herfst is alweer even bezig en daarom wil ik vandaag een herfst tag doen om even in de stemming te komen! Ik hoop dat jullie van de herfst houden, en dit een leuke tag vinden.



Wat vind je van de herfst?
Ik hou van de gezelligheid in de herfst en de kleding, maar ik heb liever zomer.

Voordelen en nadelen van herfst?
Een voordeel is de kleding, lekkere dikke truien en spijkerbroeken. Een nadeel is de regen en de kou, daar houd ik niet van.

 
 

Welk kleding stuk past voor jou het best bij de herfst?
Een lekkere dikke trui :)

Appeltaart of muffins?
Dat is geen moeilijke vraag voor mij, ik hou super veel van appeltaart!

Beauty musthave voor de herfst?
Lippenbalsems, omdat ik altijd hele droge lippen heb in de herfst. En een mooie donker rood nagellakje is ook altijd fijn!

Favoriete herfst schoenen?
Op dit moment vind ik timberlands echt super mooi, ik heb ze zelf helaas niet.

 

Vier jij Halloween? ja/nee
Nee, jammer genoeg niet het lijkt mij wel leuk om te vieren.

Vier jij sintmaarten? ja/nee
Vroeger wel! Maar nu helaas niet meer, ik loop soms nog wel met mijn zusjes mee en dan krijg ik soms ook snoepjes ;)

Wat doe jij het liefst in de herfst?
Lekker lui op de bank tv kijken met een kop warme chocolade melk.



Wat ga je doen deze herfst?
Lekker lui binnen zitten en muziek luisteren, wat ik voor de rest ga doen weet ik nog niet.

Dit was mijn 'herfst' tag ik hoop dat je hem leuk vond, en neem hem gerust over. Fijne herfst allemaal!

X Emma




Geen opmerkingen:

Een reactie posten