Pagina's

zaterdag 5 oktober 2013

Mijn relax middag routine.

Hallo allemaal, allereerst wil ik even zeggen dat het mij spijt dat ik al bijna twee weken geen artikelen heb geplaatst. Ik heb het erg druk met school, ik zal proberen om het weer een beetje meer te gaan schrijven. Maar wat ik jullie in dit artikel ga laten zien is, wat ik doe aan mijn verzorging op een lekkere vrije middag! Ik doe zo'n ''routine'' bijna elke zondag en het geeft mijn huid weer een lekkere oppepper!


















Ik gebruik een scrub, masker, poriënstrips en oogpads.
















Als eerst scrub ik mijn huid, daarmee worden de dode huid cellen van mijn huid verwijderd. Ik gebruik daarvoor deze scrub van Byphasse.
















Mijn poriën zitten meestal heel vol, dus daarom gebruik ik poriënstrips deze die ik gebruik zijn van de Action.
















Daarna gebruik ik oogpads om eventuele wallen te verminderen, oogpads zijn echt super handig! Deze oogpads zijn van de Wibra.

 
 Ik gebruik natuurlijk ook nog een maskertje dit is een lekker chocolade maskertje van de Kruidvat.

Als laatste doe ik nog een lekkere creme op, en dan is mijn huid weer lekker verzorgd. Dit was mijn ''relax middag routine''

X Emma



                                        



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten