Pagina's

woensdag 23 juli 2014

Waterproof mascara van de Action


Hoi mensen, bij de Action hadden ze een hoop nieuwe mascara's, ik heb een waterproof versie meegenomen! Ben je benieuwd?


Ik vind de verpakking er trouwens goed uit zien! Ze noemen deze mascara: Volume Glam Retro Fushion waterproof, zo wat een naam! Ik dacht dat alle make-up dat bij de Action verkocht werd ''Max & More'' heette maar de mascara's zijn nu van het merk: So Me.


Het borsteltje/kwastje/applicator (Hoe noem je dit??!) In ieder geval, het is geen rubber maar haartjes hierdoor worden je wimpers meestal wel langer.. Maar of er nou zo veel volume door gaat komen, we zullen zien!


Nog even het geheel.


Dit zijn mijn ''kale'' wimpers, ik heb van mezelf al best wel lange en volle wimpers.


Mijn wimpers met de mascara.

De mascara geeft mooi wat extra lengte aan je wimpers, maar volume geeft hij inderdaad niet zo goed. Maar ik ben er tevreden over!

Ik heb ook even voor jullie getest of die wel waterproof is!

Onder de douche:
De mascara zat er nog gewoon goed op, er zat alleen wel een beetje mascara onder mijn oog. Maar dat kon ik gemakkelijk met mijn vinger weghalen.

Tijdens het zwemmen:
De volgende dag ging ik zwemmen en ook toen bleef de mascara er goed opzitten!

Conclusie:
Ben je opzoek naar een mascara die lengte geeft en als hij dan ook nog waterproof moet zijn, dan is dit een geschikte mascara voor jou!

Deze mascara is te koop bij de Action en kost ongeveer €1,00!






                                                                                   




2 opmerkingen: