Pagina's

vrijdag 8 augustus 2014

Catrice Ultimate Colour 240 Hey Nude



Ik was al een tijdje opzoek naar dé perfecte nude lipstick, toen zag ik een filmpje van Rachel waarin zij zij deze lipstick van Catrice liet zien. Hij leek mij inderdaad ook erg mooi dus die zelfde middag ging ik nog naar de Kruidvat, ik haalde de Catrice Catrice Ultimate Colour lipstick in de kleur 240 Hey Nude.





De kleur: Een zachte oud roze kleur, die zo in de huls een roze ondertoon heeft. Hij is goed te combineren met bijvoorbeeld een smokey eyes!


De swatch: De lipstick heeft een glazende finish waardoor hij totaal niet uitdrogend is! Hij dekt goed, je ziet de kleur van mijn hand er niet meer doorheen. 

Dan nu de lipstick op mijn lippen!


Wauw! Ik heb de perfecte nude lipstick gevonden, je ziet de roze ondertoon niet meer dus dat is perfect voor een nude lipstick. Zoals ik eerder al zij droogt die de lippen niet uit dus dat is een pluspunt! Ook blijft die lang zitten en heeft die een goede dekking

Ik zie nu pas dat ik velletjes heb, tijd om mijn lippen te scrubben.. Sorry!

Als je opzoek bent naar een nude lipstick die bijvoorbeeld voor naar school heel draagbaar is, is deze lipstick van Catrice een aanrader voor jou!

De Catrice Ultimate colour lipsticks zijn te koop bij de Kruidvat voor €3,99. Nog een voordeel dus, de prijs!




4 opmerkingen: