Pagina's

dinsdag 5 augustus 2014

Holiday pics Frankrijk 2014



Hoi allemaal! Ik ben ondertussen weer thuis van vakantie, ik heb 2 hele leuke weken vakantie gehad. Ik ben 10 dagen wezen kamperen in noord Frankrijk, 3 van de 10 dagen van hebben we slecht weer en regen gehad. De andere 7 dagen hebben we lekker aan het strand gelegen en gezwommen in de zee! Daarna zijn we doorgereden naar België, daar pasten mijn opa en oma op het huis van familie. Daar zijn we 3 nachtjes gebleven en toen zijn we weer lekker naar Nederland gegaan. 
Ik heb in de vakantie lekker wat foto's geschoten, ik laat jullie vandaag een aantal foto's! 


Gelijk raak! Ik vond iets van Kinder :) Dit waren een soort van chocolade cakjes met kokos... HEAVEN!


We gingen winkelen en in de auto naast ons zat een hond voor het stuur, haha!


Nog iets lekkers! Een KitKat ijsje, in het midden zat een lekkere KitKat reep. Die was wel erg koud..


Toen we bij opa en oma in België waren zijn we naar dit grote kasteel geweest, we hebben hier lekker rondgelopen. 


Dit is de hond van mijn opa en oma, DéDé! Hij is al 14 maar nooit te oud voor een Selfie ;)

Hoe was (of is) jullie vakantie tot nu toe? 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten