Pagina's

vrijdag 24 oktober 2014

Outfit inspiration - Sweater weather


De herfst is in volle gang en met de winter in het vooruitzicht is het tijd voor sweaters! Ik denk dat iedereen zijn topjes en zomer jurkjes weer keurig (of niet) opgeborgen heeft, en plaats gemaakt heeft voor een nieuwe garderobe! Om jullie wat inspiratie op te doen heb ik een aantal leuke sweaters uit gezocht die ik met jullie ga delen. Enjoy!
Veel van deze sweaters komen van webshops die ik nog niet kende, dus ik link de webshop bij de sweater!

(Yesstyle verzend niet naar Nederland..)

Ik vind vooral de sweaters 1,4 en 9 erg leuk!

Welke sweater vind jij het mooist?









5 opmerkingen:

  1. Er zitten leuke sweaters tussen!
    Een sweater mag absoluut niet ontbreken in de herfst!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh die brodeaux rode trui is zo mooi! Die ik moet ik hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rechtonderin vind ik het leukst maar dat komt echt door de kleur hihi! Leuke blog ik volg je nu via bloglovin! XO
    http://www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen