Pagina's

dinsdag 6 januari 2015

Camille Face Mask's van de Action


Hey girls! Afgelopen weekend was ik ''even snel langs de Action gegaan'' Je weet hoe dat soort dingen gaan.. Ik was weer goed geslaagd en 10 euro lichter.. Onder andere nam ik twee gezichts maskers mee, ik ben heel benieuwd naar deze producten. Jij ook? Lees dan verder!



De maskers zijn van het merk: Camille,een Belgisch merk. Mijn huid is op het moment weer verschrikkelijk dus het kan wel een oppepper gebruiken!



De maskers zitten beide in een prima verpakking, ik vind het er niet eens zo goedkoop uitzien! Dit masker zou moeten zorgen voor refreshing en er zit abrikozenpitolie in.


De ingrediënten

Wat mij gelijk opviel was dat de substantie, heel waterig is.. Toen ik het masker op mijn huid had aangebracht begon het gelijk te branden, de maskers moeten 15 minuten blijven zitten. Maar naar 5 minuten brandde het zo erg dat ik het eraf haalde. Mijn huid bleef nog 10 minuten door branden, daarnaar voelde hij heel fris aan! 

Conclusie:
Ik raad je dit product niet aan als je net zoals ik een gevoelige huid hebt. Als je geen gevoelige huid hebt voelt je huid waarschijnlijk heel fris aan na het gebruik van dit masker!



Het tweede masker dat ik voor jullie getest heb is het purifying masker. Er zitten rijstkorrels in dit product.


De substantie van dit masker is heel fijn! Ook de geur is erg lekker.


De ingrediënten


Het product is fijn aan te brengen en irriteert mijn huid niet. In tegenstelling tot het andere masker brand mijn huid niet door dit product! 

De kleur van allebei de maskers is wit. 

Na afloop voelt mijn huid zacht en gehydrateerd aan. 

Conclusie:
Voor ieder huid type is dit een fijn masker. 

De Camille maskers zijn te koop bij de Action voor €1,50













2 opmerkingen:

  1. Jammer dat die eerste masker niet zo goed werkt bij je. Je maakt me overigens wel erg nieuwsgierig naar die tweede. Zou hem wel eens willen proberen. En 1,50 dat is geen geld haha.

    BeantwoordenVerwijderen