Pagina's

vrijdag 30 januari 2015

Catrice All Matt Plus Foundation


Hoi allemaal! Mijn bb cream van de Hema was al een tijdje op, dus ik moest nodig een vervanger. Ik hoorde veel goede dingen over de ''All Matt Plus'' foundation van Catrice, ik besloot dat dat mijn volgende slachtoffer werd! Vandaag review ik deze foundation voor jullie, ben je benieuwd? Lees dan verder!


De foundation zou dus een matte finish moeten hebben, ook zou die langer moeten blijven zitten. En er zit geen olie in! Het klinkt dus ideaal voor de vette huidjes onder ons.


De foundation heeft een handige pompflacon. Na een tijdje gebruiken zal die waarschijnlijk wel helemaal onder de foundation komen te zitten.. Maar voor de rest wel erg hygiënisch!


Dit is de kleur: 010 ''Light Beige''

De substantie van de foundation is inderdaad niet olie achtig! De kleur is voor mij prima, maar voor hele lichte huidjes waarschijnlijk net iets te donker. Op de foto hierboven heb ik trouwens twee pompjes aan gebracht. 


Op deze foto heb ik alleen de foundation aangebracht.

Hij dekt prima, je ziet nog wel mijn puistjes erdoor heen maar de roodheden zijn weg! Dus als je een foundation wil die helemaal volledig dekt is dit niets voor jou.. 

Hij blijft de hele dag mooi op zijn plek zitten en blijft ook mat! Ik ben erg tevreden over deze foundation, ik zou hem je zeker aan raden!

Catrice is te koop bij de Trekpleister & Kruidvat, de ''All Matt Plus'' foundation kost €6,59







Geen opmerkingen:

Een reactie posten