Pagina's

maandag 2 februari 2015

Favorieten van januari


Hoi allemaal! Vandaag is het alweer 2 februari, de maand januari vloog voorbij! In de maand januari heb ik een aantal favorieten op het gebied qua verzorging en make-up ontdekt, daarom laat ik jullie zien wat mijn favorieten van januari zijn. Enjoy!


Als eerst een product wat ik van een vriendin voor mijn verjaardag kreeg, ik ben hier echt super blij mee! Het is namelijk een douchegel uit de kerstcollectie van The Body Shop, hij ruikt heerlijk zoet naar appels!


Ik ben nogal lui als het gaat om mijn make-up verwijderen, ik ben altijd op zoek naar iets simpels. Nou kwam ik laats deze oog make-up removerpads tegen in de Trekpleister, ze waren maar een euro dus ik nam ze mee. En ze werken echt heel fijn, mijn ogen gaan er niet van prikken en mijn make-up gaat er snel af!


Mijn geliefde Babylips in ''Hydrate'' was in de koude maand januari een echte musthave! Hij is nu toch echt bijna op :(


Deze mascara gebruik ik al een tijdje, hij is erg fijn. Hij doet zijn werk goed, niet te veel poes-pas, daar houd ik van! Het is trouwens de Extra Super Lash van Rimmel..


Over deze foundation kon je afgelopen vrijdag een review lezen, klik hier om daar naartoe te gaan. Ik kan er weinig meer over zeggen maar ik vind het een super product! Echt een aanrader :)

Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien welke producten ik graag gebruikt heb afgelopen maand. Ik ga proberen om elke maand een favorieten artikel te plaatsen!

Wat was jou favoriete make-up product van de afgelopen maand?









Geen opmerkingen:

Een reactie posten