Pagina's

vrijdag 13 februari 2015

Armbandje van NoaNora


Hey girls! Ik ontving afgelopen week een leuk pakketje van NoaNora.nl 
Ik kreeg een leuk armbandje. Aan het eind van dit artikel geef ik ook nog een leuke kortingscode weg! 



''NoaNora is een jong en fris sieraden bedrijf waar sieraden met de hand gemaakt worden met oog op de laatste trends op mode gebied. Met zorg worden alle onderdelen geselecteerd zodat de kwaliteit optimaal is en de sieraden zo mooi mogelijk zijn en blijven. Alle sieraden zijn uniek en slechts in beperkte oplage beschikbaar. Maar ook voor een persoonlijk ontwerp kunt u bij ons terecht''


Hoe leuk is dit?!


Ik hou zelf enorm van kleine, subtiele armbandjes. Daarom vind ik dit ook zo'n leuk armbandje! Hij kan je outfit net dat extra's geven.

Kortingscode!

Het leuke is dat ik jullie een kortingscode mag geven! Met de code 'alwaysemmax' ontvang je 1 week lang 15 % korting op je bestelling. Let op: De code is niet geldig op sale artikelen! 

Laat me weten als je een bestelling gaat plaatsen bij NoaNora :)






2 opmerkingen:

  1. Hey, ik heb je genomineerd voor de liebster award!
    Alles staat op mijn blog: http://paintandpolish1.blogspot.nl/2015/02/liebster-award.html
    Liefs Merle

    BeantwoordenVerwijderen