Pagina's

zondag 15 februari 2015

Liebster Award!

Hoi allemaal! Ik kreeg laatst een berichtje van Merle, ze had me genomineerd voor het Liebster Award! Ik vind dit een enorme eer en ik wil Merle daarom heel erg bedanken. Het Liebster Award is verzonnen om de wat kleinere blogs in het zonnetje te zetten. Elke keer als er iemand genomineerd is, is het de bedoeling dat diegene 11 andere bloggers nomineerd!

Merle heeft 11 vragen voor mij bedacht en ik moet er ook weer 11 verzinnen voor 11 andere bloggers!

Wel zijn er een paar regels aan het Liebster Award verbonden:

1: Bedank en link naar de persoon die je genomineerd heeft
2: Beantwoord de vragen die je gegeven zijn door degene die je genomineerd heeft.
3: Nomineer 11 andere bloggers (200 of minder volgers) en link deze.
4: Stel iedere genomineerde op de hoogte van hun nominatie!

Laat ik maar snel de door Merle bedachte vragen gaan beantwoorden! :)

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik houd enorm van schrijven en in contact komen met nieuwe mensen.

2. Welk make-up product kan je echt niet missen?
Heel standaard misschien maar ik zou echt niet zonder mascara kunnen.

3. Waar shop jij vaak je kleding?
Ik kom graag bij de H&M!

4. Wat zou jij in je leven nog eens willen doen?
Ik zou heel graag nog eens op vakantie gaan naar Amerika!

5. Met welk dier zou jij jezelf vergelijken?
Dit vind ik een lastige vraag.. Ik denk met een kat, katten zijn slimme dieren en hebben toch ook hun eigen mening. Dat vind ik wel bij mezelf passen!

6. Wat is je grootste blunder?
Mmm, ik heb niet echt een grootste blunder.. Wel ben ik in de tweede klas een paar keer met een enorm oranje foundation hoofd naar school geweest. Aah! 

7. Wie zou je graag eens willen ontmoeten?
Mascha Feokistova! Jullie kennen haar blog ''Beautygloss'' vast wel, zij is een enorm groot voorbeeld voor mij!

8. Wat is op dit moment je favoriete nummer?
Ik luister op het moment graag naar One van Ed Sheeran, I love Ed!

9. Waar haal jij je inspiratie voor je blog vandaan?
Ik moet zeggen dat ik zelf al een redelijk creatief persoon ben en dat ik mijn inspiratie dus niet persé ergens vandaan haal. Wel zie ik soms een artikel bij een andere blogger en denk ik ''hier kan ik wel wat mee''

10. Wat doe je 's morgens het eerst als je opstaat?
Als mijn wekker is gegaan check ik meestal eerst mijn social media en kijk ik Youtube video's.

11. Wat zijn je grootste dromen voor de toekomst?
Het lijkt me enorm tof om als fotograaf de wereld rond te reizen en de mooiste foto's te maken!

Ik nomineer de volgende 11 bloggers!
Janique
Iris
Mirthe
Brit, Kim en Marleen
Julia
Karlijn

Mijn 11 vragen aan de genomineerden.
Hoelang blog je nu al?
Wat vind je het leukst aan het bloggen?
Wat is je favoriete make-up merk?
Wie is je grootste bloggers voorbeeld?
Doe je aan sport? Zoja, welke?
Wat is je favoriete kleur voor op je nagels?
Wat is je lievelings tussendoortje?
Waar zou je graag nog eens heen gaan?
Wat is je favoriete kledingstuk?
Welke films heb je de afgelopen tijd gezien?
Waarom heb je voor je blognaam gekozen?

Ik vond het erg leuk om dit artikel te maken, neem ook zeker eens een kijkje op de blog van Merle!






3 opmerkingen:

  1. Wat lief dat je me genomineerd hebt voor deze award! Ik zal hem zeker invullen! Ik ga ook graag bij H&M shoppen, ze hebben daar gewoon heel veel leuke kleren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief dat je me hebt genomineerd maar ik heb hem al 3 keer eerder eens ingevuld, hihi! Super leuk om de antwoorden die je op de vragen hebt gegeven te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen