Pagina's

zondag 7 juni 2015

Persoonijke update #4 / Waar was ik?!

Hoi lieve mensen, sommigen van jullie zullen je vast afvragen waarom ik al zo lang (4 maanden?!) niks gepost heb op mijn blog.. Ik baal er zelf ook echt enorm van, bloggen is iets wat ik zo leuk vind om te doen! De reden hiervoor is dat mijn laptop helemaal onder de virussen zat en ontzettend sloom was. Gelukkig is hij nu voor het grootste deel weer gemaakt! Ik heb ondertussen ook een nieuwe camera gekocht, een canon spiegelreflex waar ik enorm blij mee ben :) Helaas lukt het (nog) niet om de foto's die ik schiet op mijn laptop te zetten (waarschijnlijk omdat ik windows 7 heb). Ik wil het bloggen nu erg graag weer langzaam op gaan pakken. Omdat ik zolang niet heb kunnen bloggen heb ik jullie niet op de hoogte kunnen houden van bepaalde zaken, namelijk... Dat ik mijn haar rood geverfd heb! Ik wou dit al zo lang en ben er dan ook erg blij mee. Ook hebben jullie gemist dat ik over 3 weken met school naar Londen ga, hier heb ik echt mega veel zin in! Hier zal natuurlijk een verslag van verschijnen! Kortom, ik ben weer terug van weggeweest!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten