Pagina's

zaterdag 13 juni 2015

Waarom ik van de zomer hou


Hey mensen! Wat is het heerlijk weer de afgelopen weken he? Ik vind van wel en daarom ga ik jullie in dit artikeltje vertellen waarom ik zo van de zomer hou. Niet iedereen is fan van de zomer maar ik vind het het leukste seizoen van het jaar. Enjoy!



De kleding! Zomers draag ik veel meer kleur en leuke bloemenprintjes. Het gevoel om in een kort broekje of een rokje rond te lopen vind ik heerlijk!


Verse smoothies! Zomers pak ik de blender weer uit de kast en draait hij overuren tijdens het vermalen van vers fruit en ijs! 


Zwemmen! Ik word hier echt blij van, al helemaal zomers buiten.


Zonnen! Tijdens de zomermaanden lig ik uren in de zon aan mijn kleuren schema te werken. Dat witte kleurtje van de winter vind ik maar niks.. Natuurlijk wel goed insmeren!


Wat doe jij het liefst tijdens de zomermaanden?












Geen opmerkingen:

Een reactie posten